ticalinda Skrevet 27. oktober 2007 #51 Skrevet 27. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp TauZa -(IKM 27.10) negativ test. Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter ¤baas¤15pp¤kom frem lille spire¤ Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok to tester i dag, en neg strimmel, så en svaak strek på stav. Holder meg til ventere foreløpig til jeg får testet flere ganger.... marna elle-vill- ikm 25.10, neg. tester mandag og idag... honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer
*Stjernesmell* Skrevet 27. oktober 2007 #52 Skrevet 27. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp TauZa -(IKM 27.10) negativ test. Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter ¤baas¤15pp¤kom frem lille spire¤ marna elle-vill- ikm 25.10, neg. tester mandag og idag... honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer
*Stjernesmell* Skrevet 27. oktober 2007 #53 Skrevet 27. oktober 2007 Mente blått plusstegn.... LYKKE TIL!!! Ta til dere litt babystøv! ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Lillegull og spiren Skrevet 28. oktober 2007 #54 Skrevet 28. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp TauZa -(IKM 27.10) negativ test. Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter marna elle-vill- ikm 25.10, neg. tester mandag og idag... honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer
elle-vill Skrevet 28. oktober 2007 #55 Skrevet 28. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp TauZa -(IKM 27.10) negativ test. Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer
2009baby!!!! Skrevet 28. oktober 2007 #56 Skrevet 28. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp TauZa -(IKM 27.10) negativ test. Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen!
Hemmeligheten Skrevet 28. oktober 2007 #57 Skrevet 28. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #58 Skrevet 28. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) Minnie3 - ikm 26 okt, 2pp.Testet i går, men ingen strek foreløpig... :-( minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=)
Millemor78 Skrevet 28. oktober 2007 #59 Skrevet 28. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) minamoren-ikm 26 okt.testet i dag,negativ,litt menssmerter marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=)
minamoren Skrevet 28. oktober 2007 #60 Skrevet 28. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 minamoren,muligens prøverør next **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=)
SommerMini_Juli08 Skrevet 29. oktober 2007 #61 Skrevet 29. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) xxx70xxx Positiv test fredag. Digital test med klar tekst: Gravid :0) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 minamoren,muligens prøverør next **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Malise- ikm 28.10. Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=) minamoren
malise Skrevet 29. oktober 2007 #62 Skrevet 29. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) xxx70xxx Positiv test fredag. Digital test med klar tekst: Gravid :0) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 minamoren,muligens prøverør next Malise- ikm 28.10. som bestilt.. **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=) minamoren
Søskenspire i oktober Skrevet 29. oktober 2007 #63 Skrevet 29. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) xxx70xxx Positiv test fredag. Digital test med klar tekst: Gravid :0) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 minamoren,muligens prøverør next Malise- ikm 28.10. som bestilt.. **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=) minamoren Nurket08 - IKM 24.okt,neg. test;i dag kom en svak strek.Ny test ons...
storebror og junibaby=) Skrevet 29. oktober 2007 #64 Skrevet 29. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) xxx70xxx Positiv test fredag. Digital test med klar tekst: Gravid :0) **IKKE GRAVID** Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 minamoren,muligens prøverør next Malise- ikm 28.10. som bestilt.. **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=) minamoren Nurket08 - IKM 24.okt,neg. test;i dag kom en svak strek.Ny test ons... amarula=) -IKM 27 okt.Tester 30 okt om ikke TR er kommet.
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 29. oktober 2007 #65 Skrevet 29. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) xxx70xxx Positiv test fredag. Digital test med klar tekst: Gravid :0) **IKKE GRAVID** 2barns mamma i juli-08, TR kom 28.10... Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 minamoren,muligens prøverør next Malise- ikm 28.10. som bestilt.. **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) Rafi 5pp, ikm 28 okt, ikke testet enda *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=) minamoren Nurket08 - IKM 24.okt,neg. test;i dag kom en svak strek.Ny test ons... amarula=) -IKM 27 okt.Tester 30 okt om ikke TR er kommet.
Rafi Skrevet 30. oktober 2007 #66 Skrevet 30. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) xxx70xxx Positiv test fredag. Digital test med klar tekst: Gravid :0) **IKKE GRAVID** 2barns mamma i juli-08, TR kom 28.10... Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 minamoren,muligens prøverør next Malise- ikm 28.10. som bestilt.. Rafi går over i 6pp **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! jkk80 ..ikm idag(søndag) skal teste meg i mårga =)=) minamoren Nurket08 - IKM 24.okt,neg. test;i dag kom en svak strek.Ny test ons... amarula=) -IKM 27 okt.Tester 30 okt om ikke TR er kommet.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #67 Skrevet 30. oktober 2007 **GRAVID** solstrålen80 (pos. 5 dager før ikm,klor deg fast min kjære spire) Babyklar 80 (pos. 4 dager før IKM ;-) er så gla' Soria Moria (poooositiiiv) :-):-):-)Nå har du med å sitte fast! Tina 1pp, wow... what a feeling!!! (håpe dokk venteran får opplev det herre mnd oxo) Tåfis, 1pp, (pos. 5 dager før ikm:) Gleder oss til å bli 4! Dulille2pp Ticalinda, 7pp Stjernesmell? 2pp (ikm torsdag, tror jeg...), tok en test i dag (lør): Et tydelig blått kryss!!! :-) Det ble et stjernesmell!!! :-) xxx70xxx Positiv test fredag. Digital test med klar tekst: Gravid :0) **IKKE GRAVID** 2barns mamma i juli-08, TR kom 28.10... Klorepus 5pp etter SA i juni m0im0i 2pp, TR kom 23.10. Ros, tr kom i dag 25.10.07 Jordbærmamma, går inn i 2pp etter MA Dotten, over til 16. pp nino, over til 4 pp marna - over til 3 pp Tirilmor82 - Tr kom 2 dager etter IKM, over i 2pp trollmamsen, TR kom 2 dager før IKM, over til 2 pp ¤baas 15pp¤kom frem lille spire..ja.ja over i enda en ny pp:( elle-vill, haha, TR kom senere samme dag som jeg testa neg., over i 2pp Minnie3 minamoren,muligens prøverør next Malise- ikm 28.10. som bestilt.. Rafi går over i 6pp jkk80 går nok over i 5 pp ja =( **VENTERE** Sigyn - ikm på søndag... har ikke testet enda... Chezka - ikm 25.10.....litt symptomer Nickeline80 (noen symptomer og idag steg tempen!) *ønsker* - ikm 25.. neg.tester Ros- ikm 27. tok test i dag.utålmodig..eh. neg. har liten tro på dette... babyklar81 -IKM 25.okt. ikke testet enda trillepike. ikm 25 okt. (dør av spenning, vil det SKJE!) marna honey86 -IKM 27 okt(idag!) noen symptomer Natalie6pp - ikm 25.okt, negative tester men ikke testet siden fredag nå - tar en ny i morgen TauZa -(IKM 27.10) negativ test.?! minamoren Nurket08 - IKM 24.okt,neg. test;i dag kom en svak strek.Ny test ons... amarula=) -IKM 27 okt.Tester 30 okt om ikke TR er kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå