*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Er de normale eller store/små? Skal kjøpe en ullfleecedress til tulla på snart 2 nemlig. De var helt utrolid herlige og myke!! Noe annet som kan anbefales derfra? Hun har nemlig snart bursdag, og jule er heller ikke langt unna:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Har ullgensere og bukser fra Nøstebarn. Dem er stor i str synes jeg. Men så er jo ull god strech i da.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 De er vel normale synes jeg, av anbefalinger må jeg få sagt at det finnes ikke noe i nærheten av ull silke produktene dems. Dessuten er ull fleece lua gull verdt. Vottene med ullfor er også gode...hehe har så mye tøy derfra og anbefaler det meste egentlig.
du og jeg og vi to Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes det meste kan anbefales derfra;) Har erfaring med at det er lurt å kjøpe bodyene ett hakk over det de vanligvis bruker - og at ullribb-buksene deres er store i størrelsene. De har noen veldig søte ullfrottékjoler der, og ellers ullbodyer i litt andre farger enn natur og rødt. Og så har de rosa strømpebukser;)
Mor di! Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Har god erfaring med ullribb-bukse og genser (store i strl! Men er greit å kjøpe noe å vokse inn i når det koster såpass), ullfleecedress (bare elsker den!) og sparkebukse og nattdrakt i ullfrotte. Veldig fornøyd med votttene og lua, men lua har han begynt å dra av seg da knappen er lett å få opp. Og for ikke å glemme stillongsen deres! ) Elsker nøstebarn! Koster litt, men det er få plagg jeg bruker like mye som deres!
LegallyBlond Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Synes ullfleecen er små i str. (bortsett fra luene). Dessuten er de så myke og behagelige at det gjør ikke noe om de er litt store, så ville iallefall gått opp en str. Gutten min på 16 mnd bruker 86 i klær, og ullfleece-buksen i 86-92 passer akkurat og det samme gjør genseren i str. 98-104. Synes genserene er litt korte i armene, det gjelder dressene også tror jeg (hadde den da de var babyer). De fleste produktene deres kan anbefales =) I tillegg til ullfleecen liker jeg spesielt godt produktene i ullfrotte, luene, ull/silke bodyene (små i str.). Sokkene derimot er ikke spesielt gode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå