prøvekluten+3små Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 da var rvi hjemme fra sykehuset med verdens vakreste lille prinsesse! hun kom fort som fy,akkurat som storebrødrene sine.. kjente ingenting på dagen den 16..og skulle gå å legge meg tidlig,siden jeg ikke hadde sovet noe natta før..gikk derfor å la meg i titida,i ellevetida kjente jeg noe jeg trodde var kynnere..de kom og gikk..kunne jo ikke være rier liksom,for ikke var de hverken vonde,lange eller regelmessige.ikke hadde jeg sett noe til min gode venn slimproppen denne gangen heller,så trodde virkelig ikke det var noe på gang nei.. klokka ett ringte jeg likevel til sykehuset for å forhøre meg,siden forrige fødsel var av det raske slaget..fikk beskjed om å komme ned for sjekk..og veldig i tvil,pakka jeg bagen før jeg bestemte meg for at mannen kunne være grei å ha med i fall,så ringte til mamma..hehhe,hun tok telefonen på andre ring,og syv minutter etter (!!!) var hun på døra! klok av skade hun og..hehhe.. parkerte utenfor stolavs 0140,og derfra gikk det slag i slag..hadde 7 cm åpning da jeg kom opp..rakk litt lystgass,litt brus,og å sette en bekkenbunnsbedøvelse..den bedøvelsa anbefales virkelig!kjente ikke at det gjorde ont i d heletatt,ikke press,ingenting,noe som gjorde at jordmora kunne styre fødselen min,og la hode stå lenge i åpningen før jeg pressa videre..så var det bare som hun skled ut på fjerde presset! ingen rifter,mista nesten ikke blod,og på magen min lå verdens nydeligste,med masse ravnsvart hår og hylte av fulle lunger! tidspunkt: 03.11 vitale mål: 4135gram 52cm lang 35 i hodeomkrets min største baby,men den absolutt letteste fødselen! takker for en fin tid her inne,hehhe,blir vel ikke å greie å holde meg helt borte men..må følge litt med dere:o) blitt dagligdags med bim i en lang sykemeldingsperiode;o)
hildus Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer med en flott jente. Håper det går like fort med meg, dette er også min tredje og nr to kom fort etter å ha blitt satt i gang, lurer på om det kan bety at ejg bør komme meg raskt på sykehuset også. Hva hater den bedøvelsen du fikk da, bekkenbunnsbedøvelse??
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulere!! Mått inn å sje om du ha skreve inn nå Ska hils så masse fra dæm på jobb, va der i dag =)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer så mye med jenta. Kos dere sammen, og lykke til videre.
prøvekluten+3små Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2007 takk så mye:o) hehhe,må vel over på dib jeg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå