Helnøtt med spire:) Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Er ei ung mamma, som har mange venninner som springer på byen hele helga. (blandt annet besteveninna mi) helt greit det. Jeg er med en gang i blandt (er blitt mindre glad i å gå ut etter jeg ble mamma, selvom om jeg egentlig aldri har vert noe gå ut menneske) Så i dag da, så sa jeg at jeg tenkte jeg skulle gå ut, men så skjærer det seg. Min mann skal bygge på rommet til ungene noe han fortsetter med i morgen tidlig. Så da vil det si at jeg må stå opp med dem i morgen, noe jeg vet i praksis ikke funker:/ Ikke har vi barnevakt ettersom mine foreldre jobber og hans har vi lite og ingen kontakt med. Men føler jeg blir så "utfor" om jeg ikke blir med. Nå skal jeg begynne å studere i tilegge og mannen sliter med teorien på buss, så vil liksom være litt forsiktig med pengene intill videre. (kanskje litt gjerrig hehe, men heller mer penger enn for lite;) Gjerrig? nei jeg er vel egntlig bare en beskyttende mamma overfor mine kjære:) Men altså i teorien kan jeg jo gå ut, men så var det slik det er da så passer det lite. Men jeg er og blir så "lost" på ett hvis. Æææ ikke lett:/ Kom gjerne med innspill:)
Gjest -<<- Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Ta en tur ut, men la være å drikke deg hengedrita og bruke en formue, og gå hjem i tide til nok søvn?
Helnøtt med spire:) Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Helt sant, det er jo også ett altarnativ. Men siden han skal holde på med rommene blir det jeg som legger dem og gjør dem klar. Ergo: Er ikke kommet meg ut omtrent før jeg må hjem igjen.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Be ham om å utsette bygginga.
Helnøtt med spire:) Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Kan jo det, men så kommer farn min i morgen for å hjelpe (planlagt dette de, bare jeg som er uopdatert) Nei, jeg er vel bare kanskje "vanselig" kanskje jeg ikke vil ut innerst inne, men klarer likosm ikke å kjenne helt etter hva jeg vil:s
Stina <3 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 jeg hadde bedt min mann om å vente med byggingen til jeg hadde stått opp. er vel ikke så farlig om han går glipp av noen timer? du fortjener sikkert en tur ut på byn.
Hjertefamilien Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Han kan vel vente ett par timer ekstra så du får sovet litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå