jenkas69 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Begriper ikke hvorfor jeg måtte teste i dag, jeg følte på meg at mensen var på vei, og hadde ingen tro på graviditet denne måneden heller. Har dessuten hatt småblødninger et par dager allerede, det er sånn det alltid er i dagene før mens. Men, jeg testet likevel, selv om det er tidlig. (Ja, jeg vet det er ulogisk...) Og oppdaget at jeg blødde mer omtrent samtidig som jeg så det blå krysset. I tillegg er puppene mye mindre ømme enn de har vært de siste dagene. Kommer litt blod på papiret hver gang jeg er på toalettet. Min skrivebordsteori er at dette er en kjemisk graviditet... At egget ble befruktet, har prøvd å feste seg, men ikke fått godt nok tak. Hva tror dere, er det hold i teorien min? Det kan jo selvsagt også hende det var noe galt med testen? (Clearblue) Æsj... dette var egentlig ikke så morsomt... men på den lyse siden kan jeg jo tenke at jeg har blitt befruktet og kan bli det igjen. Hva kan jeg evt. prøve for å bedre festeforholdene i fremtiden? "Babyklister"... Progesteronkrem... noe annet?? God helg til dere alle!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Dette var kiipt jenkas... Men som du sier selv-dere var farlig nære denne gangen... Krysser fingrene for at den sitter snart ! Klem )
Dotten Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Progesteron krem skal hjelpe oss over 35 år. Trist dette da, men ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå