Gå til innhold

Det ser ut som han får lov å leve !!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veninnen min fikk en stor og fin gutt i dag, og det ser ut som om alt går bra.

Han har en indre defekt, som ga han 50 % sjangse til å overleve den første uken. Om de bare klarte å stabilisere han, så skulle det gå bra. Og det ser det ut til at de har klart foreløpig ihvertfall.

Operasjonen i seg selv er bagatellmessig, om de bare klarer å gi han pustehjelp noen dager nå.

Jeg er så letta og glad nå, på foreldrenes vegne. De har gått i uvisse nå siden ul i uke 17, og nå er det uke 40. En kjempe påkjenning.

Kryss fingrene videre for dem nå - de trenger det !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten og stakkars pårørende. Krysser fingrene for den lille gutten. Håper det går bra!!

Skrevet

Skal også krysse fingre og tær for at alt går bra :)

Skrevet

Krysser fingrene for at det skal gå bra :-))

Skrevet

Jeg går bare rundt meg selv nå i dag - fryser og er helt rar i kroppen. Det er så godt at det nå er overstått og muligens ser ut til å gå riktig vei.

Klarer han seg den første uka og operasjonen, blir han 100% frisk.

Skrevet

Jeg skal krysse alt jeg kan, håper at dette skal gå bra både for foreldrene og lillegutten

Skrevet

Krysser fingrene for dem! Stakkars, det må ha vært tungt å gå i uvisshet så lenge ja... Huff. Skal tenke på dem. Håper alt går bra med gutten!

Skrevet

Uff, krysser fingrene for at det går bra. Hva slags indre defekt er det han har?

Skrevet

Krysser alt vi har for den lille familien!!!!

Skrevet

Han har mellomgulvsbrokk, som har ført til underutviklede lunger. Magesekken "sklir" opp og tar lungene sin plass, siden han mangler den hinnen mellom mage og hjerte/lunge området.

Skrevet

uff da..Krysser alt jeg har for at alt skal gå bra! Skal be for gutten jeg:=)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...