Gå til innhold

Hva hadde dere gjort, ang. jobb!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noe jeg går å lurer veldig på om dagen, føler meg HELT utslitt (begynte å grine på jobb en dag da ei venninne ringte å spurte hvordan jeg hadde det). Trives egentlig veldig godt i jobben, jobber på barnekles butikk, men kjenner nå at jeg ikke har noe å gi på jobb (fungerer som daglig leder), har 3 unger på snart 2, snart 4 og 6 år. Jeg kan sikkert si fra meg noen flere timer, sånn at jeg får noen flere dager fri (jobber 75% nå), men så er det litt kjipt at jeg skal tape penger på det!! Så jeg har lurt på om jeg skal høre med legen om jeg kan få komme til han på mandag å forklare hvordan jeg har det og da bli sykemeldt!!

Hva hadde dere gjort?? Gått til legen, eller snakket med hun som eier butikken for å høre om det var mulig å ta noen dager fri, for å komme meg ovanpå igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å høre om delvis sykemelding. Eller kanskje spørre ham om det er noe som ikke stemmer med kroppen for tida?

Kan hende du er litt utmatta eller litt smådeppa også?

Skrevet

Glemte å "si" det, men jeg er under utredning for å sjekke hvorfor vekta ikke går ned, og vannet ikke forsvinner fra kroppen!! Har tatt en blodprøve og noen spyttprøver for å sjekke kortisol innholdet i kroppen!!

Skrevet

Ja, så du vet at det er et eller annnet, men ikke hva. Det sliter vel det. Det går an å be om aktiv sykemelding en stund. Så du får litt mer krefter.

Skrevet

Kanskje jeg skal ta en telefon til legen på mandag!! Kjenner at jeg sliter litt for tiden, føler at jeg ikke strekker til på jobb eller hjemme, har ikke overskudd til å gjøre noe når ungene er i seng!!

Skrevet

Ingen flere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...