Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg fikk bare se hodet til den lille i 3d og fikk mindre en 1 minutts film... å 4 bilder kun av hodet
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 hun målte jo babyen og så på hjertet og hodet og alt, men fikk ikke se annet enn hodet i 3d
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Høres ut som en "dårlig deal" du har fått da. Jeg fikk veldig mye mer enn det selv om jeg var i uke 32 og barnet var vanskelig å få sett siden det var begynt å bli stort og hadde snudd seg ned.
Athina' Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Sånn var det hos meg også, men jeg fikk 1 bilde av ansiktet da som jeg er veldig fornøyd med. Fikk 3 snutter på cd i posten 2 uker etterpå som tilsammen var på under 1 minutt og det er jeg ikke fornøyd med. Skal ringe Medicus i Trondheim og kreve å få flere. Hun som tok ul'n sa det var bare å gjøre det for de ble lagret. Vel vi får vel se om hun snakket sant :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå