Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Driver og kikker litt på nettet på babyklær! Å, så mye fint det er! Burde nok ventet litt med å kjøpe noe, men skit au.. det jeg lurer på er hva slags størrelse dere kjøper og kjøper dere bare i størrelse 56 nå først? Hvor mye av hver størrelse? Eller planlegger dere ikke noe særlig? Kjøper dere lite av 56 og mer av 62?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hei hei! Jeg har handle litt på nettet, veldig moro. Jeg har handla mest i 56, vet jeg får utrolig masse gaver, har så stort nettverk, så tenkte å ikke handle så mye klær. Det som er, er at jeg har kjøpt meg i 56 men nå angerer jeg litt, må jo ha noe i 50 og, så nå har jeg begynt på det. sjeldent man får gaver i så lite str også.. Og i str 56 er jo en liten stund til så det tar jeg når bebisen har kommet
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 ..mente at str 62 er jo en liten stund til...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Da jeg fikk forrige baby sist fikk jeg mest i 62 størrelsen, hadde til slutt 20 bodyer og var ikke lett å bytte alltid...Så mitt råd er å ikke kjøpe mye i 62. Heller mer av 50/56 - jeg hadde kjøpt inn tre sett av hver 50 og 56 (body,sparkebukse, genser, strømpebukse) og det var for lite - måtte ut å handle/bytte litt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Okay, da skal jeg nok kjøpe en del i 56 tenker jeg, varer det i 3 måneder tro? Da er det bare å vente med 62! Er så kjedleig å bruke mye penger på en størrelse som den lille vokser fort ut av.. Ja, så rart med det gitt, vi får nok mye også! Men nå fikk jeg et lite kjøpekick her...;o)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Litt lenge siden nå, men mener å huske at 50=1 mnd, 56=2 mnd, og 62=3 mnd. 56 er en fin størrelse. Et tips er å få vite hvor stor du og barnefar var da dere ble født. En baby på 3800- 4000 vil nok kanskje bruke 56 (og hoppe over 50). Jeg fikk en på 3300 og brukte 50 i starten, 56 svømte gutten i første mnd, men jeg brukte en del av det likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå