*ønsker* Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Hei.. Er på ferie hos foreldrene mine, og har tatt med meg et par graviditetstester fra billige-tester så jeg har muligheten til å teste om jeg ikke klarer holde meg.. (dette er disse strimlene).. Jeg har selfølgelig glemt bruksanvisningen hjemme, og med min gullfiskhukommelse klarer jeg ikke huske hvor mange sekunder man skal holde den ned i urin!? Hjelp noen
Dotten Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 På hjemmesiden står det at du kan få resultat etter bare 45 sekunder, men ville nok holdt dem der i minimum 1 minutt
Dotten Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Her har du forresten bruksanvisningen http://www.billige-tester.no/vejl/graviditetstest_strip_no_120607_web.pdf
*ønsker* Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 Etter så lang tid skal man lese av resultatet.. Men den skal vel bare holdes nedi urin i ca 15 sekunder? Er det ikke noe sånt?
Dotten Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Og her er jeg igjen.. he, he. Om du ikke får åpnet den, står det i hvert fall at du skal holde den nedi i 3 sekunder. Ta den opp og legg den på en tørr flate. Vent minst 40 sekunder.....men for å være sikker, vent 5 minutter. Lykke til!
*ønsker* Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2007 takker.. meeeeeeeeeeeeeeeeeeen, har selfølgelig ikke program for å lese den på den her maskin! Har satt sambo på oppdrag ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå