pilutt1 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Kynnerne mine har omtrent hele tiden utartet seg slik:magen strammer seg,jeg får en slags varme følelse og blir rød i ansiktet,får trykk i hodet,og det blir tyngre å puste. Noen fler som har det slik? Er en uke til planlagt ks. Jordmor sa det var vanlig,men ble de regelmessig måtte jeg ta kontakt med føden.
Minnie Mom Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Samme som her, i tillegg til at jeg må veldig tisse mens det står på og at det blir vanskelig å gå. Tror det er hetl nomalt, så lenge de ikke er regelmessige..
Tulletutta Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Forklarer veldig godt sånn som mine kynnere er, berre at av og til så strekker det på ein plass i lysken og nedre den av magen som kan gjere vont, men kjennes berre ut som eg har strekt ein muskel. Ellers ganske likt trur viss dei blir regelmessige eller veldig tette og vonde du bør reagere.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 ja, jeg får også ofte pusteproblemer/det blir tyngre å puste..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 samme her. Virker til at det er sånn det er å ha kynnere rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå