bente69;) Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 I kveld står pitabrød på menyen. Vanligvis pleier vi ha taco fyll i, men kunne tenke meg å prøvd noe annet. Hva er favoritt fyllet ditt i pitabrød? Oppskrift ønskes:)))) Takk for hjelpen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 kjøp falafel:) nam nam og kanskje guacamole og noe grønnsaker ved siden av.
suseduse Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 steke skinkebiffer, og ha i salat, rødløk, agurk og dressing er tikka masala krydder miks blanda inn i creme fraiche, sinnsykt godt!!! http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7468
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 bare ost, skinke og salat er også godt! ellers er et godt med kyllingstrimler stekt med krydder på (f.eks tacokrydder) og grønnsaker oppi.. blir veldig likt som taco da..
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Du finner de i frysedisken med vegetarrettene. De vi pleier kjøpe er laget av kikerter. Kjempegodt! Men er ikke kjøtt i om du må ha kjøtt i dag da. Ellers kan man jo steke litt kylling med masse sterkt karrikrydder + løk + hvitløk + grønsaker + yoghurtdressing. Nei, nå blir jeg sulten her.
## lille blomst ## Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Strimlet kylling med fajitaskrydder og litt god salat i tillegg er knallgodt.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Prior krydderskinke av kalkun, isbergsalat og sweet curry sandwichmajones.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå