Gå til innhold

Hadde dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

betalt 9000 kr for å få igjen bilder? Saken er den at for en stund siden så kræsjet hele pcèn. Ikke noe liv i hard disken. Hadde heldigvis en ekstern harddisk som vi hadde lagret alle bildene på. Sånn ca 7000 bilder, over 7 år. Skulle da hente frem disse bildene, og hva skjer joda hele disken blir svart. Får ikke ut et bilde fra den.

Har sendt disken inn til noen som har peiling, de fant alle filene. Men de skal da 9000 kr for å kopiere bildene ut på en disk..

Er jo utrolig mye penger, men har jo ikke bilder om vi ikke gjør det.

Litt fortvilet nå ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så dyrt... krever de virkelig så mye penger altså??

Hadde blitt fortvilet hvis bildene våre hadde blitt borte..hadde nok vurdert å betale såpass for å få de tilbake..selv om jeg ikke vet hvor pengene skulle komme fra henn

Skrevet

Hadde hørt med flere aktører først, for å finne noen rimeligere. Men dersom det var siste og eneste løsning, så JA.

Skrevet

om du ikke finner enn billigere aktør så ville jeg absolutt gjort det ja...bildene er ufattelig viktige,og bilder over 7 år er jo absolutt verdt å redde!!!

selv om det er SINNSYKT mye penger...

Skrevet

Har sjekket litt rundt, men alle skulle ha rundt det. Kommer nok til å betale det. Men er utrolig mye penger. Kommer til å ha mangen backup disker her nå ja.

Skrevet

brenner alt på dvd her. En som oppbevares hjemme hos oss og en hos mine foreldre... Oppdaterer/skriver over med jevne mellomrom.

Skrevet

Min mann tar 590 kroner i timen, og sier han ville brukt ca 4-5 timer på det. Men 9000 kroner er egentig ganske rimlig da. Vertfall om de er sendt inn til Ibas.

Skrevet

Hvor er de sendt inn da? Bare sånn for nysgjerrighetens skyld :)

Skrevet

Har sendt den til Ibas, er vist de som er best på sånt! Er kanskjerimelig, men likevel mye penger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...