Spirevipp med go`gutten Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har sett den, syns den var helt grei som underholdning, men ikke mer :-)
Gulosten™ Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg syns den var helt fantastisk!! Fantastisk vittig humor.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 ok, får se den og finne ut om det er noe for meg:) Skal på kino med jentene i kveld, jippi:)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg hadde veldig høye forventninger til filmen, så jeg må helt ærlig si jeg var litt skuffet.... Vært så mange gode norske de siste årene, så for min del slo den ikke helt an. Morsom til tider altså, men.... Helt ok, vil jeg si....
firemerkersmør Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes den var veldig morsom. Men så er ikke jeg bortskjemt med å gå på kino da, så det var stas i seg selv :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Ja, vi kom litt sein, så fikk ikke med meg starten, men.. Har lest boka og syntes filmen levde opp til forventningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå