Gå til innhold

*griner en skvett* pga xèn IGJEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøvde å hinte til min eks at han måtte betale litt meir i bidrag nå i sted...kansje 3000,- i mnd....(han betaler 2250,- for 2 gutter....på 6 og 8 år)Men da ble han RASENDE!!!!

skrek at jeg prøvde å ødelegge livet hans og drive han til konkurs!!! At han bet ikke en krone mer for da måtte han selge huset osv....:-( Blir så lei meg!!! Han kommer med trusler om det meste dersom jeg gjør dette! Sier at om eg har lite peng får jeg selge bilen til min nye kjæreste....huff blir så lei meg!

Nå sendre han meg mld som ikke er greie å få...som:

bare tenk på deg selv du....du kommer til å angre på dette resten av ditt liv din ego!!!!!!!

*griner en skvett*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville begynt å få pengene gjennom nav jeg, hvis han ikke er sammarbeids villig.

du må huske på at han ikke har NOEN rettighet for barna hvis han ikke stiller opp både økonomisk og på andre måter.

er litt pussig det der synes jeg. han betaler jo ikke for deg akkurat. det er jo begge barna hannes han betaler for. jeg ville betalt med glede jeg, da jeg vet at det hjelper til at barna har det bedre.

må bare si jeg føler med deg, og lykke til.

Skrevet

han ser det IKKE sånn! han tror (i sitt hode) at han betaler til meg...At jeg får en del av hans penger og bare kan kose meg med de!

Skrevet

ps.takk for at du er så snill!!! :-) trengte det virkelig nå!

*klem til deg*

Skrevet

Tenkte det samme som hun over jeg også. Det er jo ikke deg han betaler for men barna. Synes ikke 3000 kr høres mye ut i det hele tatt. Finnes det ikke regler for hvor mye han skal betale? Vet ikke hvordan det fungerer men ville ikke gitt meg på det jeg iallefall. Gutter på 6 og 8 år vokser jo fort og behøver klær og ulikt utstyr til hobbyer etc. Skriv opp hva du bruker i løpet av en mnd, så ser du hva de behøver.

Skrevet

du kan jo prøve å prate med han om det?! forde om det ikke virker som at han er typen til å åpne ørene men...

jeg har sakt til bf(som jeg ikke er sammen med) at hvis han vill ha noe som helst med barnet å gjøre, får han hute seg å stille opp på ALLE måter. han sliter med økonomien og det tar jeg hensyn til. men er litt sent å trekke seg i farsrekka når babyen allerede er på vei.

synes det er råttent gjort av exn din..

dårlig far kalles det, som ikke klarer og se barnas beste..

men håper for guds skyld at han tar til vett og at dette ordner seg.

*lykke til klem*

Skrevet

ja dokumenter med kvitteringer!!

Lykke til, hadde snakket med Nav jeg også!

Skrevet

Det har jeg gjort,men han mener det er mitt problem!! Huff....Han gir meg jo så dårlig samvittighet pga at jeg "lopper" han for penger!!! Sier jeg kommer til å angre resten av livet...huff hva betyr DET da??? å gusj orker nesten ikke mer jeg nå :-( Sliter med litt svangerskaps depresjoner i tillegg! jm sa det nesten garantert hadde med han å gjøre og da har jeg nesten ikke sagt noe til henne....:-S

Skrevet

å NÅ griner jeg!! dere er jo SÅ snille her da! *klem til alle!* selv om jeg syter å står på her!!!!!!!

Skrevet

IKKE ha dårlig samvittighet pga han dær.

jeg ville gledelig "loppet" han så lenge det gikk til barna deres.

hehe.. dette høres kansje dumt ut.. men hver gang jeg blir fortvilet og lei meg pga exn, slipper jeg sorgen og bygger opp et raseri. man blir så mye mye sterkere da. iallefall jeg:)

og at han sier at du kommer til å angre resten av livet, vel, det tror jeg bare er en tom trussel. ingen som skal angre noe på at de vil barnas beste, og gi de det de fortjener:)

bare pust rolig du. dette ordner seg skal du se:)

Skrevet

Blir sikkert upopulær nå men jeg sitter på den andre enden. Er samboer med en herlig fyr som vil gjøre alt for ungene sine. han har 3 unger med x.n sin. De hadde en privat avtale hvor han betalte 7000 kr i mnd. noe jeg syntes var vannvittig mye. Ba han gå til nav for å få dette regnet på og gjort ordentlig oga x.n også maste på å få mere. Syntes 7000 kr egentlig var mer enn nok,

Nå etter at nav har regnet på hans inntekt og hennes inntekt og slik så betaler han nå 1780 kr i mnd. Nå skal vi jo ha et barn til og da skal han egentlig betale ennå mindre for han har jo en til og forsørge, men vi gidder ikke gjøre noe med det. Fra nyttår blir det anntageligvis 50/50% også. Noe faren har hatt lyst til hele tiden. Så det er ikke alltid man får MER penger når man går til nav, men det blir en mer rettferdig utbetaling etter hva man tjener.

Nå kjøper han ting til ungene sine utenom også da.. Vet det mange fedre som ikke gjør det. så hun burde være glad for at han faktisk bryr seg om ungene og stiller opp 100% når det er noe.

Skrevet

Gry75 har et godt poeng asså.

Men det jeg lurte på er hvor mye tjener denne mannen og hvor mye tjener du?

(ligningen ligger ut dersom du trenger å sjekke)

For dersom han har veldig lav inntekt må han jo faktisk ha litt igjen til seg selv også...

Men å være gnuen og ekkel, det får han klart minuspoeng for!

Skrevet

HARREGUD! Som om 3000kr er mye å gi i bidrag som skal gå til 2 barn!

Nei som andre her sier:gå igjennom nav

Skrevet

Ikke la han dær få ødelegge for deg og ditt humør:=)

Han vet nok at han klarer å spille på samvittigheten din...la han ikke få den gleden

Klem fra meg:=)

Skrevet

sorry at jeg ikke svarte dere med en gang her...:-( Ungene måtte jo få litt kos :-) De kom akkurat hjem..Stakkars lange dager!

Nei jeg syns 3000,- kunne vert realistisk siden kalkulatoren på nav sier 2090 for en!

Men jeg har bestemt meg for å la det ligge! Våger ikke å gå imot han mere....Nok at jeg er gravid med en annen+at jeg gikk i fra han! Siden han allerede syns jeg er verdens fæleste bør jeg vel holde en lav profil og være glad for det jeg får...:-s

Blir jo redd han skal komme hit....Jeg flytta til en annen by pga trusler som gikk på mitt og min nye kjærestes liv...men dette vet jo bare vi...Han har sagt at jeg kommer til å få kjenne det på kroppen om jeg "fisler" el "sladrer" sier han...huff *grøsser på ryggen*

Men nok en gang jenter: TUSEN TAKK!

Og til deg som sa at du ikke ble populær nå:

Du/dere betalte jo 7000 (???) i mnd...er du gal?? om forholdene tilsier at det blir bet for mye (noe som fint går ann!) MÅ vi jo justere det rett vel?? det går jo begge veier det!!

Skrevet

Self skal han også leve! men er jo derfor jeg ikke har sagt noe,men jeg har jo så lite i lønn (overgangsstønad).....jeg har ca 110 000 og han har ca 360 000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...