Philia Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Mini skal endelig flytte fra sprinkelseng og over i stor seng, noe han synes er fryktelig spennende. Sengen er innkjøpt og jeg har vært på madrassjakt, men det er jo en jungel der ute. Noen som har kjøpt en madrass de er godt fornøyd med og i så fall hvor? Må være 90x200.
☆Monkey Business☆ Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Tja, svanemadrassene er gode da, vi er hvertfall fornøyd. Fås på bl.a Skeidar :-)
Philia Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Takk for info. Er de fryktelig dyre? Har jo sett priser på madrasser i denne størrelsen fra 500,- til 5.000,-, så det er jo ikke lett å bli klok på hva som er bra og hva som ikke er bra. Vet bare at jeg ikke vil ha ren skumgummi....
☆Monkey Business☆ Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Mener de ikke er så veldig dyre, er en stund siden vi kjøpte så jeg husker ikke :-p det er fjærmadrass, ville ikke ha skumgummi jeg heller, det kan bli litt klamt.....Tipper de kan koste mellom 1000-1500, men er absolutt ikke sikker....sjekk på skeidar.no :-) kanskje det står der-....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå