afrodite79 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 9 dager over ikm og utallige negative tester:( Ikke lenger troen på noe denne mnd så synes jeg tr bare kan komme så jeg blir ferdig med henne.....
bridezilla Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Har du enda ikke fått pos. test eller tr??? Jeg har hatt ei god helg, masse kos med mannen, ikke stress. Hva skjer??? Skal du ta kontakt med lege?
2prinsesserogbim Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 jeg er jo 17 dager over ikm og heller ingen tr eller pos test... kjedelige greier... skulle også ønske tr kom så jeg kunne kommet meg inn i neste pp... men jeg prøver alikevel, det må da klaffe en gang.. vi har sex regelmessig så jeg skulle ikke kunne bomme så ofte på el;o)
afrodite79 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Ingenting har skjedd enda, bridezilla.... Blir snart tullete! Drøyer et par uker til før jeg kontakter legen min. Lurer på hva som skjer i denne kroppen akkurat nå....
Ruttitutt :-) Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Forrige syklus kom tanta 5 dager for seint hos meg, noe den aldri bruker å gjøre. Jeg hadde en tidlig sa så det var nok grunnen. MEN, likevel kom el da den egentlig skulle kommet, altså da bare ei uke etter tanta kom! Så klem på å prøv, for kanskje du har el før enn du tror om ikke tanta har kommet enda. klem.
afrodite79 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Holder på Sambo er kjempefornøyd som får seg litt hver dag, hehe:)
bridezilla Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Ingenting er så galt det ikke er godt for noe, mye sex er jo bra :-) ! Hadde det sånn for 7 mnd siden, ingen tr, neg test.... Det er tungt, men ikke mist håpet før tr kommer. Jeg har skrevet meg på IKM uke 45.... Man kan "se" hva som skjer med innvendig ul, om det er noe fosteranlegg eller om det bare er tr som "bygger" seg opp. Spørs vel hvor dere bor om det er lett tilgang på sånt, eller om man bare må vente. Lykke til, jeg kjenner følelsen men krysser fingrer for at det kan være noe på gang for dere uten tr!!!!!!
afrodite79 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 Bor i oslo, så det er ikke noe problem:) Går priv til gyn og hun har det som trengs:) Spesialist i fødselshjelp er hun også Testet igjen i dag så nå drøyer jeg til slutten av neste uke, men puh for et forbruk av gtester! Bestiller nok rett til gyn hvis tanta ikke er kommet i løpet av 2 uker eller jeg får en posetiv test. Spennende med uke 45 for deg da:) Krysser fingre og tær:) Jeg er sikkert for utålmodig denne gangen for det gikk jo så fort forje gang så jeg må nok få tak i litt tolmodighetskrem og smøre meg med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå