Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et barn på 2 år i sammen , har vært sammen i 3,5 år. Nå det siste halve året så har vi kanskje hatt sex 1 gang i mnd fordi jeg ikke orker tanken på sex . samboeren begynner å lure litt.. men jeg er jo glad i han , men føler ikke så veldig for den nærheten for tiden.. er det normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to barn, eit på 2.5 og ei på 1. Samboaren min har klaga lenge av for lite seksuell aktivitet. Han vil så gjerne ha nr på ting så vi kom fram til at vi hadde sex kanskje 10 gongar i mnd. For meg var dette heilt normalt, eg var sliten og hadde lite lyst. Pressa meg sjølv ofte til det utan heilt å ville og syntest at han klagde unormalt mykje. Vi snakka om at eg følte meg pressa og vart einige om at eg skulle "få bestemme". Veit ikkje kor lang tid det tok, men så var plutseleg all lyst borte og eg kunne ikkje skulde på at eg var trøtt etc. Den siste mnd har vi hatt sex kanskje to gongar og eg har innsett at ikkje alt er som det skal. Kvifor har eg ikkje lyst? For meg må kjøkkenet og stua vere rydda, eg treng atmosfære med stearinlys og musikk. Eg kan ikkje berre sleppe alt og "kaste bort tida". Eg er rett og slett for irritert på han at han ikkje innser det, at han ikkje bryr seg om at det er rotete, at han sett seg ned med datamaskina. I det heile at vi ikkje gjer ein einaste ting saman lenger. Det treng ikkje vere så mykje, berre rydde kjøkkenet saman, sitte ute i 5 min... No har vi ei samlivskrise, i natt sov eg på gjesterommet. Følelsane er i ferd med å forsvinne og det er så utruleg skummelt. Hadde vi ikkje hatt barn saman det garantert ha blitt eit brudd. Vi har hatt mange feidar før, men det er fyrste gong eg tenkar denne tanken.

Mittt råd til deg - ta det på alvor! Prat om det, prøv å forstå kvarandre. Prøv å forstå kvifor du ikkje har lyst. Det er tøft for mannfolka og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...