Gå til innhold

Når synes DERE det er greit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å gå inn på bensinstasjonen å betale bensina (ikke handle, men betale bensin) med en unge i bilen? Hvor gammel bør ungen være?

forutsatt at du kan se ungen fra bensinstasjonen

bare nyskjerrig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, sånn som lillemann er nå, aldri!

han får hysterisk anfall hver enste gang jeg eller pappa`n går ut av bilen, selv om en av oss er igjen!

men regner med det blir bedre etter hvert, men ikke før den tid.. 2-3 år kanskje..

men alle unger er forskjellig, så sier ikke at andre må vente så lenge, bare hva JEG føler :)

Skrevet

Har ikke lappen eller bil.

Men etter jeg så ett Ophra program sist perm så sier jeg aldri uansett alder. Der var det 3 gutter/ brødre som satt i bilen mens mammaen var inne gjorde ett eller annet. Da fant ene gutten en fystikk eske noen hadde mistet ut av lomma. Tente på og alle 3 gutta fikk brannskader =0(. Alle overlevde men stygge skader de må leve med resten av livet =0(.

Skrevet

det ville jeg ikke gjort på den lokale bensinstasjonen, fordi der er det ALLTID kø. Og det er en stor stasjon, så jeg ser henne ikke fra butikken. Men på en annen stasjon i nærheten har jeg gjort det, fordi pumpa er rett ved kassa, og jeg kan se henne gjennom vinduet ved kassen. Men; jeg låser alltid. Og det kommer jo an på om det er kø. Ellers tar jeg henne med inn. Hun synes det er veldig spennende.

Egentlig er det jo ikke nødvendig, for en kan jo betale med kort i de fleste pumpene nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...