Gå til innhold

Noen fra Bømlo her som har vert på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kurset i kulturhuset for di som skal ha i november/ desember?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, eg va på onsdag.. ka tenkte du på?:)

Skrevet

lurte på hvordan der var..skulle egentli gått, men var dårlig. Er det sånn at alle fedrene var med?

Skrevet

Okei. Da va greit nok der, di snakkte litt om forholdet mjødlå mor/far/baby, viste ein film å snakkte litt om laust å fast egentligt.. Dei fleste fedrene va me, da va vel kanskje 3stk så ikkje va me, trur me va 9 stk der, men tellte ikkje,så e ikkje heilt sikker :)

Neste gong sko visst vara 23 januar eller nåkå i den dur..

Skrevet

Eg og va!:) Niem: Eg såg deg!;)

Pappen te vår baby va ikkje me for da va veldi hektisk på jobb.. Men an skal prøva å ver me neste gong:) Viss ikkje så går eg nok aleina då og:O

Skrevet

Eg såg jo deg og.. hehe;)

Pappaen her i huset hadde fri frå jobb dinna vekå, så han blei me.. Han syns da va grett å vara me, å lera seg litt nye ting :) Men han kjeme nok ikkje te å ta fri frå jobb visst da ikkje klaffa neste gong.. Då går eg nok åleina :)

Skrevet

Sitta me deg eg då!:P Trur da blei rondt samma tio så sist. Va da kje da di snakka om? at hal3 va liksom "besta" tio siden mange gjekk heima:P

Skrevet

Jepps;) Ja da sko vel vara hall 3, pga då slapp dei å jobba øvetid.. hehe.. utspekulerte ;) Men e grett for meg, går bere heima å kjeda meg eg alikavel:) Blir vel litt meir å henga fingrane i neste gong da e treff,men :)

Skrevet

Jupp:P Sitte vel sånn så den gjengen på nye Kiwireklamen:P

Skrevet

hahaha, håpa eg aldri blir sånn:P

Skrevet

Satt å tenkte da samma føste gong eg såg reklamen..:P STAKKRS hu der så satt der uten onge..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...