Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 ville du ikke krangle mer i natt eller ble det for mye for deg??? hahaha...det ble jo bare vannvittig morsomt når jm siri lagde et innlegg om at du hadde flere brukere her inne... jeg setter mye penger på at du bruker de andre brukerne på å lovprise yppert brukeren din!!! dette må være utrooooooolig pinlig for deg og saueflokken din!!!
Cat.68 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har også flere brukere. Uggel Guggel bla annet og et til som dere ikke har gjennomskuet enda ;o)) men bruker det sjedent da. Trur de fleste av oss har flere brukere her.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Tror kanskje ikke det nei. De fleste inne på krangle har nok flere nick, da de må jo ha noen å krangle med. Men oss andre normale og dødlige klarer oss med et nick. Pluss den hatede anonymknappen da!
Joolimooli Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det er jo klart! Når man har et par-tre forskjellige nick og på den måten kan være anonym, kan man jo gå løs på de som trykker på anonym-knappen... For det er jo noe heeeeeelt annet!!! Eh.....????
RundLurt? Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Heeeeeeeeeey!!! Jeg har bare dette og, sånn i tilfelle ingen har forstått det før.
Cat.68 Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Men så har jeg aldrig gått inn for å holde mine nick hemmelige heller.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 Og jeg har pasor evensen og Jesus Fra Nazaret... Noe de aller fleste vet:-)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Ja og så cat da, du har vel fått med deg at dere er samme person?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #12 Skrevet 19. oktober 2007 pas deg nå Malin.. trodde at du og jeg varr samme person jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #13 Skrevet 19. oktober 2007 du klarte ikke svare på spm nei? vi vet jo alle at du har ett par forskjellige brukere her inne som du også bruker til å forsvare deg selv med!! sorry men jeg løper aldri til modde men prøver å spørre deg om ting og tang men du skal alltid prøve å tøffe deg vekk fra spm eller vinkle over til andre ting før du svarer!! kan du ikke for en gangs skyld svare for deg? eller er det et problem?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #15 Skrevet 19. oktober 2007 hehe... forteller jeg det til anonym, så mister jeg jo min hemmelighet her inne:-) selv om jeg har fotalt dette tidligere:--)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå