Gå til innhold

sydendag i barnehagen


Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi, snakk om gøye ting da!!

varma opp ene avdelinga, å putta alle barna inn der. alle i badetøy, å hadde strandhåndklær, å vi alle lå å "solte" oss der, og hadde laget palmer, og drakkfruktjuice, å spiste oppskåret frukt.

og hadde basseng der, et svært plastbasseng, som alle barna fikk plass oppi!! inne på avdelingen!!

skikkelig gøy å grise meg vann da!!

 

meldte meg frivillig da, den gangen å servere frukt til de badende, for eg va så altfor gravid, hadde jo tatt opp masse unødvendig plass i bassenget da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så kult:) Tipper de blir å huske denne dagen en stund:)

Skrevet

Sååååååååååååå gøøøy =0) det må du jo bare være med på hørtes jo sååå gøy ut =0). ÅÅÅÅÅÅ jeg vil ha barnehageplass til tulla bu hu =0(

Skrevet

sånn har de i barnehagen vår i stedenfor karneval hvert år! alltid veldig populært!

hele barnehagen blir varma opp, de har bading inne, mye eksotisk frukt, juicer og pølser i lomper til mat.

 

de danser litt sånn karnealsdanser da..

 

veldig kjekt for oss foredre å slippe det maset med karnevalsdrakter.. bare å sende de i barnehagen med sommerklær!!! veldig spesielt for de å gå med shorts og t-skjorte midt på vinteren og bade da!

Skrevet

det er så sinnsykt morsomt det! jeg jobbet i barnehage for mange år sidn, og det er en av de dagene som har brent seg fast i minnet. Også hadde vi gul-dag rett før påske.Alt var gult, unger, ansatte, vaskedamen, servietter, mat, leker.. ja avd.lederen hadde tilogmed malt gitaren sin gul..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...