lenej :o) Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 hihi, snakk om gøye ting da!! varma opp ene avdelinga, å putta alle barna inn der. alle i badetøy, å hadde strandhåndklær, å vi alle lå å "solte" oss der, og hadde laget palmer, og drakkfruktjuice, å spiste oppskåret frukt. og hadde basseng der, et svært plastbasseng, som alle barna fikk plass oppi!! inne på avdelingen!! skikkelig gøy å grise meg vann da!! meldte meg frivillig da, den gangen å servere frukt til de badende, for eg va så altfor gravid, hadde jo tatt opp masse unødvendig plass i bassenget da!!
*ale* Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Ååå så kult:) Tipper de blir å huske denne dagen en stund:)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Sååååååååååååå gøøøy =0) det må du jo bare være med på hørtes jo sååå gøy ut =0). ÅÅÅÅÅÅ jeg vil ha barnehageplass til tulla bu hu =0(
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 sånn har de i barnehagen vår i stedenfor karneval hvert år! alltid veldig populært! hele barnehagen blir varma opp, de har bading inne, mye eksotisk frukt, juicer og pølser i lomper til mat. de danser litt sånn karnealsdanser da.. veldig kjekt for oss foredre å slippe det maset med karnevalsdrakter.. bare å sende de i barnehagen med sommerklær!!! veldig spesielt for de å gå med shorts og t-skjorte midt på vinteren og bade da!
wirre;o) Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 det er så sinnsykt morsomt det! jeg jobbet i barnehage for mange år sidn, og det er en av de dagene som har brent seg fast i minnet. Også hadde vi gul-dag rett før påske.Alt var gult, unger, ansatte, vaskedamen, servietter, mat, leker.. ja avd.lederen hadde tilogmed malt gitaren sin gul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå