2exu-guttjanuar2010 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 er det noen som har erfaringer med dette? hvor lang tid gikk det før dere fikk mensen..jeg blir helt gal av å vente...Jeg har tatt en hau med tester og alle er negative,så gravid er jeg ikke..
jåsjenta Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Ting tar tid. Du må huske at kroppen har en del forandringer å ta seg av siden du nettopp har sluttet på pillen.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Hei Jeg hadde gått på pillen i elleve år før jeg sluttet i januar 05- fikk ikke mensen tilbake før i juli- ble gravid i august 05- og fødte lille nurket mitt mai 06
epsillo Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Kjenner meg igjen, fryyyktelig kjedelig å gå å vente!Jeg slutta med pillene i juli og fikk mensen i begynnelsen av oktober, nesten 3 mnd på overtid... Vær tålmodig-plutselig er hun der Klem
AS og lillemor=) Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Hei hei =) Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg sluttet med p-pillen for å gå over på temperaturmåling som prevensjon. Det gikk over 8 mnd fra jeg slutta til jeg fikk mensen igjen. Merkelig det der, for når en har mensen kan en forbanne seg over smertene ol, men det er jammen meg noe når den ikke kommer heller. Følte at noe var galt. Iallefall.. oppsøkte lege, og han henvente meg til Privatpraktiserende Gynekolog. Det var ingenting galt, så.. fikk bare beskjed om å vente på mensen. Tok også graviditetstest, ikke fordi vi planla barn, men hallo?!? Mensen var borte så lenge.. Jeg hadde bestilt meg time på nytt, og jammen meg kom ikke mensen samme dag som jeg skulle til legen igjen -hihi- =) Legen sa at det jeg hadde opplevde hender til tider. Vi " klusjer" jo på en måte med kroppen når vi går på pillene ( feks kan en hoppe over mensen osv), og at det i enkelte tilfeller går tid før alt er tilbake til normalen igjen.. Vet ikke om dette var til noe hjelp, men det er ialleflal mine erfaringer=)
*Stjernesmell* Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Jeg gikk ca en uke over tida, men så kom den. Hvor lenge har du gått over tida da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå