Gå til innhold

Skryte av sambo tråd!=) lenge siden sist nå=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi kan da ikke bare syte å bære oss av disse gubbene våre=)

Sambo har hjulpet meg mye i dag, vi har sammen shina hele huset til helga og ikke minst ha vi fått skrudd opp senga til babyen=)

senga blir stående på min side av senga, men sambo hintet fram til at han syntes det bare var rett å rimeli at vi byttet på å ha senga på vår side, for han ville nemmelig å ligge ved siden av babyen!=)

søte sambo, utrolig hva dem tenker på=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig..........

Sambo ringte meg på jobben i dag og lurte på hvordan det sto til, (har en 3 åring som var mye våken i natt) Da jeg sa at jeg var sliten og vond i ryggen svarte han at han skulle massere meg i kveld. Deilig, gleder meg.....

Skrevet

Min sambo har hatt ferieuke denne uka, og han har stått på! :-)

- Fått fiksa ventilasjonen på kjøkkenet

- Satt inn ny ytterdør

- Pusser og maler mellomdøra inn til yttergangen

- Fikset en som kommer og hjelper oss med å sette inn 3 termostater for å regulere den vannbårne gulvvarmen (vennetjeneste)

I tillegg har han diska opp med frokost, lunsj, middag og kvelds hver dag, han har tatt seg av jenta vår slik at jeg skal få slappa av og lest til eksamen! Og så sannelig.... Han skal ta en skikkelig helgavask!! :-)

Heldige meg!! :-)

Storken: Et tips til dere fra meg: kjempelurt å la barnesenga stå ved siden av pappa'n. Jo lengre unna mor babyen ligger, jo mindre kjenner h*n lukta av melk, og ergo sover h*n bedre!! :-) Jenta vår lå ved siden av pappa'n sin fra dag 1, og hun sov hele natta gjennom fra hun var 4 uker gammel! :-) I tillegg fikk jeg hjelp på natta, han våkna av hver minste lyd fra henne. Så når hun våkna, spratt han opp av senga, tok henne opp, la henne inntil meg for å få pupp og han tok henne etterpå, løfta henne så hun fikk rape, bytta på henne og la henne ned!

Snakk om å være bortskjemt, men gud så deilig det var!! :-)

Skrevet

AurorasMamma med bøllefrø!:

takk for tipset, det hørtes ganske lurt ut=)

iallefall kan vi bytte litt på det slik at ikke en trenger å stå opp hver natt, tipper det kan være godt å ha litt "vaktordnig" på det så ikke den ene kjører seg helt ut=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...