☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 akkurat kommet inn fra en bedre trilletur ) strålende sol ute,kaldt,men alikevel herlig. han fikk fruktmos mens vi så på endene og kosa oss
Turid Laila Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hørtes ut som en fin tur Mer enn hva jeg har fått gjort i dag
☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 hehe ja tur er en sjelden ting i grunn her igården så en liten forandring i hverdagen..heheh
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Sååååååååååååååå deilig =0). Finnes det noe bedre komme seg ut nyte naturen og bevege kroppen litt. Her i huset er det bestemor som er på tur med prinsessen i det vakre høstværet. Jeg er 5 dager over termin i dag vært i storform frem til nå men i dag var det godt å slappe av og la bestemor ta den daglige turen ut =0). Får helle ta henne med ut i hagen leke litt i sandkassa etterpå slik att jeg også får litt luft. Nyte fredagen videre klem fra meg
☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 huff da,hehhee ja tenker meg du ikke er helt i form til å gå tur da... håper jenta snart kommer ut ) lykke til med fødsel ) klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå