Gå til innhold

Hvordan er dette med syklusen deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!

Har sluttet med all prevansjon og funnet ut etter siste syklus at min er på 32 dager (syntes det hørtes mye ut), mener jeg har hatt på 28 dager før. Prøvde en eggløsningstest ved 12-14 dag i sist syklus, men fikk kun negative tester så hvis det stemmer med 32 dager så skal ikke jeg ha eggløsning før dag 16? Er det noen som vet om dette stemmer? Hadde veldig mye sex i perioden, og forrige dagen hadde jeg brunt slim/blod med rosa blod. Hvis syklusen min er 28 dager betyr det at jeg egentlig skal ha mens i dag- jeg har ikke fått den, men har hatt bittelitt blod i trusa. Hvis det stemmer med 32 skal jeg ikke ha den før til tirsdag. Har vært kjempe trøtt i det siste, oppblåst i magen og følt meg gravid (akkurat som med nr 1), men alle tester har vært negative (ikke så rart hvis ikm er til tirsdag). Håper at jeg er gravid- selv om vi har planlagt å bli det til våren igjen. Krysser fingre for at tante rød ikke kommer denne gangen...

Hvordan er det med syklusened deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har syklus på 30/31 dager. Har ikke tempet så vet ikke angitt EL dagen nøyaktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...