Gå til innhold

hva blir det til middag/kveldskos i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det hjemmelaget pizza.

også baker jeg brød nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget pizza her også, tar det i vanlig middagstid. Blir popcorn og brus til idol sammen med storesnupp når lillesnupp har lagt seg i kveld. :o)

Skrevet

Hehe.. skål!!! Her blir det rolig med biff,fløtegratinerte poteter,soppstuing å en god saus. idol å senkveld ;)

Skrevet

blir nok mat en gang i 16-18 tida her..

Skrevet

Vi skal ha et vennepar med barn på besøk. Så herblir det lassagne. Men mannen har bursdag i morgen så jeg har bakt kake også, mulig vi må smake litt på den...

Skrevet

Fredagspizza!!! hjemmelaget selvsagt =)

Skrevet

Det vet jeg ikke enda.

Vet ikke om stebarna mine kommer eller ikke ikveld enda.

Så får planlegge kvelden etter at sambo kommer hjem og vi vet om dem kommer eller ikke.

Skrevet

gubben skal ut å spise en 10 retters med jobben sin på en fancyspanchy sted i oslo, så veit ikke helt hva jeg gidder å lage..

fyser på taco, men me får sjå..

Skrevet

her blir det tortillas..

Skrevet

Noe med laksekoteletter.... kanskje jeg skal høre med noen dibere om de har noen gode oppskrifter...

Skrevet

bakt potet og kotelett:)

Skrevet

Skal begynne og lage taco nå.Så blir det pizza seinere på meg.Skal på hyggekveld:-)

Skrevet

wirre: pestobakt laks er veeldig godt:) steker fisken litt i panna først, så smører du lag med pesto over, så legger du de i alu.folie i ovnen.. husker ikke hvor lang tid de skal ligge da, men det ser du, når fisken er ferdig:)

Skrevet

i dag blir det chili con carne.. nam nam

Skrevet

Her blir det grillet kylling, salat, ris eller pommes frites:0) Og selvfølgelig sweet chili sauce, er blitt en trofast gjenganger, her i huset. Brukes visst til alt, når jeg tenker meg om... hehe

Skrevet

Her blir det Nachos og ei kald pils. Gleder meg!

Skrevet

Er hjemme alene i helgen, så idag skal jeg steke en kyllingfilet, koke uncle bens ris med kantarell saus til...nam. Favoritten min.

Skrevet

taco:-), jeg eeeeelsker taco.............

Skrevet

Her blir det kjøttbullar,potetmos og salat før vinen åpnes etterpå :D

Skrevet

Vi skal spise pai med bacon og broccoli, nam,nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...