Kufiolilla2 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Gutten min (5 uker) er en gulpe-unge, legger på seg fint, så er nok ikke noe alvorlig galt, men enkelte dager/ netter gulper han VEL mye, ser han plages, og søvn blir det ikke noe av før det er "overstått". Kan mitt kosthold ha noe å si? Har kuttet ut diverse ting, blant annet alt med melk i, en ukes tid av gangen, og begynt igjen, men jeg finner ikke noe mønster mellom det og gulpingen. Likevel er det jo litt rart at noen dager er så mye verre enn andre...?
Neijasså... Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Det kan definitivt ha en sammenheng! Min siste snuppe reagerte på det aller meste av deg jeg spiste, eksempelvis melkeprodukter (alt med spor av melk), løk, krydder, vannmelon (!), jordbær, nøtter, etc. I grunnen det meste utenom brødskive med salami... Ofte kom gulpingen dagen etter at jeg hadde spist det hun reagerte på, mens evt. magevondt (kolikk) kom samme dag. Må nesten prøve deg fram, start med et veldig enkelt kosthold (pass på kalktilskudd!) og prøv deg fram med en og en matvare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå