Lykkelige pija Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Nu e huse vaska og vaskerommet tomt får klær. Måtte bare skryte litt..
SaDa Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 flink du er da.. Kan du komme hit og ta litt også?? Skulle ha gjort det jeg, men er ikke i form
Amonym i dag Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Flink du har vært da! Det er godt å ha det gjort kan jeg tenke meg, så er det bare for helga å komme.. Har vaska jeg, men vaskerommet blir aldri tomt........ God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå