Honningmelon Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Har dere begynt med vintersko? Han har Gore-Tex sko, så lurer på om jeg skal ta i bruk de nå.
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 tok på vintersko på gutten på 4 år i dag. for det var -4,5 grader på morgenen i dag.
fru tekopp Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jenta vår nekter å bruke noe annet enn cherrox eller vinterstøvler. Hun syns de er såååååååå fiiiiiiiiiiiiiiine..... Orker ikke krangle med henne om det. Hadde vært værre om hun ville ha på joggesko når det blir mye snø. Inne er det bare sokker/stilongs eller sandaler.
Fabelaktiv Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Mi har joggesko m ekstra sokk i... også regner jeg med bhg tar i bruk cherrox eller vinterskoene dersom det er for kalt.. men er jo enda noen plussgrader igjen her da
Honningmelon Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2007 Ok. Han har brukt cherrox til nå da, for vil liksom ikke slite ut vinterskoene før det blir snø heller :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 min gutt har brukt joggesko han.. men han har spesialsko fra ortoped, så han kan ikke bruke så mye annet.. har cherrox og gummistøvler til han, men de skal brukes kun når det er høyst nødvendig.. men vet det er litt spesielt med han altså.. snuppa vår bruker cherrox.. har ikke kjøpt vintersko til henne enda..
Leona* Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Han har joggesko. Men jeg skal prøve å få kjøpt noe varmere i dag. Tror det er på tide.... Har tenkt på cherroxstøvler. Men jeg trenger kanskje varme vintersko i tillegg...? Synes det er litt vanskelig jeg. Men jeg får bare reise å titte litt, og heller spørre i butikken.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Har en sånn Nike overgangssko på henne i dag med en raggsokk oppi:)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 Min bruker cherrox. Må nok begynne med vinterskoene snart....
Fabelaktiv Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 De i min bhg sa at cherrox er fint nå (hvis ikke det er 10 varme da) frem til snøen kommer og da er det bra med vintersko - gjerne goretex..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. oktober 2007 #13 Skrevet 19. oktober 2007 joggesko.. Lurer på å kjøpe noen gore tex timberland "høstsko", men ser det an litt.
ormeynglet Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 Hun veksler mellom cherrox og Geox-sko, en overgangssko. Kjøpte Sorel til henne i går også, men de har hun ikke bruk for enda. Holder på å vokse ut av cherrox'n sin, og tenkte på å kjøpe de Viking-støvlene med for. Noen som har erfaring med dem? Fungerer de som Cherrox?
Elletuppa Skrevet 19. oktober 2007 #15 Skrevet 19. oktober 2007 Vi bruker bare cheroxene nu, er opptatt av at man ha noe varmere å gå til når det blir virkelig kaldt. Vi har de viking cheroxene og er kjempefornøyd me de. Har nu barn som er 12 år så jammen har vi kjøpt noen par cherøx men blir aldri å kjøpe andre til tuppa en de te viking.
*Rutletutt* Skrevet 19. oktober 2007 #16 Skrevet 19. oktober 2007 Støvler, Viking Thermo og "høst/vår"-sko. Ikke kjøpt vintersko enda. Bor på Vestlandet.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. oktober 2007 #17 Skrevet 19. oktober 2007 Goretex følger med til bhg, men av en eller annen teit grunn skal de absolutt ta på henne støvlene (hun har ikke hatt tykksokk liggende i bhg siste uka) - gr! Må ta opp på mandag - nå er det jo bare 2-3 grader ute også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå