Gå til innhold

Hei, tenkte jeg skulle introdusere meg...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte en nydelig jente 04. oktober som heter Frøya.

Bor i Akershus med mannen min og er 29 år.

Hadde stor glede av bim, så ble glad da jeg fant dib også!

Alt går fint med tulla, men mammaen har klart å få brystbetennelse så her er det antibiotikakur på gang...ser ut som om hun kanskje får luft i magen av medisinen, så gleder meg til kuren er over!

Nå sover hun i vognen sin ute i finværet.

Ha en flott dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med jenta! Velkommen på dib, håper du får svar på noe av de spørsmålene du sikkert kommer til å ha ;)

Jeg er Anette, like gammel som deg. Bor i Trondheim med samboer,og her er det ikke pent vær idag. Er mamma til Sunniva som er 5 mnd. neste fredag..

Håper du raskt blir bedre av brystbetennelsen din!

Skrevet

Heisann, og velkommen hit!

og ikke minst gratulerer med prinsessa!

Jeg er 27 år og bor i Trondheim med mannen min og vår 3 mnd gamle sønn. Ting begynner å gå seg til nå, og jeg koser meg masse med gullet.

Jeg vet alt om brystbetennelser "gone bad" :-( så jeg krysser fingrene for puppene dine og ønsker deg riktig god bedring!

Ha en flott dag du også!

Skrevet

Tusen takk begge to!

:-)

Skrevet

Gratulerer med prinsessa di, du går en spennende tid i møte! (Sier jeg som har en gutt på 6mnd, men vet hvordan det var frem til 6mnd i hvert fall) :))

Håper betennelsen går over snart!

Skrevet

hei og velkommen hit inn til DiB :-)

Jeg er 32 år, gift og bor i oslo

Har ei nydelig datter som er født 21 mars 07, hun er vår første :-)

Håper du blir raskt frisk fra brystbetennelsen, har hørt at det skal være helt forferdelig. Om hun får mye luft i magen så kan jeg anbefale fenikkelte og ammete :-) Du kan drikke et par tre kopper selv om dagen og også gi tulla et par ts før hver amming.

Gjør ikke at hun får mindre luft i magen, men luftboblene blir mindre slik at de ikke gjør så vondt. Fungerte utmerket på snuppa her i gården :-)

Lykke til og velkommen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...