Noddy78, en av hver! Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg fødte en nydelig jente 04. oktober som heter Frøya. Bor i Akershus med mannen min og er 29 år. Hadde stor glede av bim, så ble glad da jeg fant dib også! Alt går fint med tulla, men mammaen har klart å få brystbetennelse så her er det antibiotikakur på gang...ser ut som om hun kanskje får luft i magen av medisinen, så gleder meg til kuren er over! Nå sover hun i vognen sin ute i finværet. Ha en flott dag alle sammen!
FanteGuri Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer med jenta! Velkommen på dib, håper du får svar på noe av de spørsmålene du sikkert kommer til å ha Jeg er Anette, like gammel som deg. Bor i Trondheim med samboer,og her er det ikke pent vær idag. Er mamma til Sunniva som er 5 mnd. neste fredag.. Håper du raskt blir bedre av brystbetennelsen din!
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Heisann, og velkommen hit! og ikke minst gratulerer med prinsessa! Jeg er 27 år og bor i Trondheim med mannen min og vår 3 mnd gamle sønn. Ting begynner å gå seg til nå, og jeg koser meg masse med gullet. Jeg vet alt om brystbetennelser "gone bad" :-( så jeg krysser fingrene for puppene dine og ønsker deg riktig god bedring! Ha en flott dag du også!
Noddy78, en av hver! Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 Tusen takk begge to! :-)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer med prinsessa di, du går en spennende tid i møte! (Sier jeg som har en gutt på 6mnd, men vet hvordan det var frem til 6mnd i hvert fall) ) Håper betennelsen går over snart!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 hei og velkommen hit inn til DiB :-) Jeg er 32 år, gift og bor i oslo Har ei nydelig datter som er født 21 mars 07, hun er vår første :-) Håper du blir raskt frisk fra brystbetennelsen, har hørt at det skal være helt forferdelig. Om hun får mye luft i magen så kan jeg anbefale fenikkelte og ammete :-) Du kan drikke et par tre kopper selv om dagen og også gi tulla et par ts før hver amming. Gjør ikke at hun får mindre luft i magen, men luftboblene blir mindre slik at de ikke gjør så vondt. Fungerte utmerket på snuppa her i gården :-) Lykke til og velkommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå