Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Sånn er ståa: Skulle hatt mensen onsdag for to uker siden. Kom ingenting. Tok test tordagen. Den var først negativ, men da jeg så på den etter 3 timer var den svakt positiv. Tok ny test lørdag, og den var klart negativ. Fikk mensen søndag som varte i 4 dager. Helt vanlig mens. Har de siste to-tre dagene vært svimmel og kvalm. Tok ny test i dag, og den vart først svakt positiv, og etter 2 timer (den la på badet så jeg tittet bort på den) så var den klart positiv. Tok test hos legen i dag og den var klart negativ. Har ei jente på 6,5 mnd, så jeg håper at jeg ikke er gravid. Hadde samleie for 7 uker siden der vi hoppet av i svingen, og har ikke hatt samleie etter det. Så hvis jeg er gravid er jeg jo ganske langt på vei, så da skulle jo testene blitt klart positive... Ikke vet jeg!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hadde krevd å få en ordenlig test jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Ordentlig test?? Mener du blodprøve? Tok blodprøve hos legen, men får ikke svar før mandag.
FanteGuri Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes du skulle slappe av, det høres ikke ut som om du er gravid! Testen ville nok blitt raskt positiv hvis du hadde vært gravid, når det er 7 uker siden samleie.. Svimmel og kvalm kan man jo bli likevel, mye rart som går nå om dagen, og du har jo også hatt normal mensen..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Tenker det samme, men synes det er så rart med de to positive testene....
FanteGuri Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Den ene positive testen, ble vel ikke positiv før et par timer etter du hadde tatt den? og da står det jo i bruksanvisningen at den ikke er gyldig. Vel, du kan jo kreve å få en blodprøve da, så er du i allefall sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå