Holly❄️ Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Her har det vart en uke.. gutten min har enda en stygg hoste, men er frisk ellers.Jenta mi hoster skikkelig tørrhoste, har feber (3. dagen), pluss hun kaster opp... INGEN matlyst på henne, men hun drikker heldigvis vann(med sukker og litt salt i). Håper det går over snart.. stakkars, hun er jo helt grå i ansiktet... Blir hun ikke bedre i dag, blir det legevakten i morgen...
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 hjemme med yngste i dag jeg i hvertfall.
Honningmelon Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Er bare så vidt jeg tør å si det, men her er det ingen syke barn. Enda...er faktisk en stund siden også, så jeg venter liksom på at det skal komme en runde snart :-s
Mockanin Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Hos meg er eldstemann hjemme på 2.dagen nå. Kvalm, vondt i maven og "vanker på do" som han selv sier. Han er 12 år så han må nok desverre klare seg selv han når han er syk (ser det jo selvsagt ann litt da)
*ale* Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Har syk mann.. Dvs skadd mann , som ikke vil holde seg i ro på tross av legens ordre.. Mye verre enn syke unger...hehe...
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Nei,mine er friske! *bank i bordet* Venterpå om de skal få vannkopper snart, siden vi har vært sammen med ei som hadde det nylig:)
Hjertefamilien Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Har en 6 åring og en 8 åring hjemme i dag... begge to med feber.
elinmamma Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jepp. En femåring med oppkast/feber i går og bare feber i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå