3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 kan jeg se?? ønsker tips... har egentlig tenkt å bruke bildet de tar på fotograferinga i barnehagen da... men lurer litt på å prøve å ta selv også.. får ikke bestemt meg..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Har ikke. Venter til det kommer nisseluer, da skal vi ta bilder her hjemme i stua så skal kort bestilles på kortshop.no.
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 ok. jeg bestillte der i fjor. ble veldig fornøyd!!! vet ikke hva jeg gjør i år.. men tror det havner på sånne kjedelige litt avlange med et hvitt felt på bare.. men har egentlig lyst til å lage kortene... hmmm... jaja... vi får se.... har ikke såååå god tid heller.. for jeg sender kortene første uka i desember jeg...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Fint å høre at du ble fornøyd. Blir første gang vi bestiller derfra. Mye på grunn av at vi kan ha 3 bilder på. Skal da ha et av barna sammen og et bilde av hver av barna. Vet bare at de skal sitte på et sort pelspledd med nisseluer på )
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 dytter for å se om det er mer svar nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå