Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 klokka 22.30. Jeg får aldri lagt meg om kvelden og i dag er jeg kjempetrøtt! He, he.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Enig! Og så burde det vært en pause her på fredagene....sånn mellom kl12-14 slik at husvasken ble unnagjort.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 hehe.. Hva i all verden skulle jeg funnet på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå