Gå til innhold

Da har jeg visst vært effektiv!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaska kjøkkengulv, satt på vaskemaskinen, dusja, støvsugd hele leiligheten, skifta spon i buret til musene og gått ut med bosset!

Nå gjenstår å rydde barnerommene, skifte på senger og rydde og vaske gangen i kjelleren! men først skal jeg hvile litt på dib :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder du barnerommene selv? Min 2-åring må rydde selv - jeg hjelper litt til da:)

Skrevet

Nei, har ei på 3 år som må rydde selv, men i dag tenkte jeg å ta det for henne, siden jeg også skal vaske og ommøblere der inne:) 1 åringen er ikke noe rydder enda, hun roter mer enn hun rydder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...