ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Har en nabo som har den og hun er fornøyd. Her kan du lese testen. http://www.dinside.no/php/art.php?id=392784
Tinky Winky Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 nei nei og atte rnei.... har byttet den 3 ganger på 1 mnd med de samme feilene på alle 3 tlf. Nå må jeg finne en annen, nytter ikke det her.
Tinky Winky Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 tastene virker ikke. Tast 4, 0 og 6 er så si umulige å bruke. Kusina mi har samme feil på sin tlf.
Livmor Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner:-) Er jo er fordel at tastene virker ja.
Tinky Winky Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 he he, jepp. Jeg spurte til slutt om de mente jeg skulle kutte ut hele tlf og heller sende røyk signaler!! :-)
☆Monkey Business☆ Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har og er veldig fornøyd. Har ikke hatt noen problem med den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå