Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 heisann dere!! å gratulerer!!! håper jeg snart kan komme inn her til dere! venter mens på lørdag-søndag, men føler at kanskje noe er på gang håper det hvertfall!! har en liten gutt fra før, og syns det er på tide med en til snart siden førstemann er 15mnd nå men det var det jeg lurte på.. hadde noen av dere graviditetssymptomer før dere ventet mens?? jeg har vert trett og følt meg småsyk noen dager nå.. sitter i dag med en skikkelig uggen følelse i magen! brystene føles tunge, og jeg har hodepine.. noen av dere som merka noe til dette??
ny på vei? Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 merka det nesten med en gang at det ikka var som det skulle.. eller pleide når jeg venta mens.. barefølte det på meg, selv om jeg ikke har vært gravid før (som jeg vet om)... men merka det litt på at jeg var slapp om jeg skal si noen "symptomer"
OhMyGod!!! Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Heisann, jeg hadde gått å innbilt meg dymptomer i lang tid jeg da, hehehe, men dagen før jeg testa så følte jeg at nå satt den gitt, ingen tvil om det! bare visste det i grunn men torde ikke håpe for mye før jeg testa da i grunn, bare så jeg ikke skuffa meg selv
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 heisann! takk for svar har vert litt sånn at jeg har gått å kjent på symptomer som ikke har vert der tidligere jeg også.. men det føles så annerledes ut denne gangen.. i dag har jeg kastet opp pga kvalmen.. er det mulig å håpe så sterkt at jeg begynner å kaste opp!?? jeg må være gal..
glad med baby i magen :) Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 positiv graviditetstest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå