Gå til innhold

Julekjole, tid for meg selv og kjærestetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo - en oppdatering fra meg. Jeg er for tiden 30% sykemeldt, men har problemer med å få tatt ut den tiden. Jeg vil jo gjerne at ting skal være i orden før jeg går ut i permisjon om noen uker. Tre uker igjen på jobb nå... I dag er jeg hjemme og det er deilig. Maudmannen er bortreist igjen, så når jeg hadde fått begge av gårde med vann i sekken (for et mas med den kokinga av vann!), pølser til skog og bål til storebror og masse varme klær til begge, gikk jeg hjem og sov litt på sofaen. Nå bør jeg få orden på masse papirer, men må bare dibbe litt.

Jeg har begynt å vaske litt av babyklærne, de er så små! Dessuten har jeg strikket en alldeles nydelig rød liten julekjole. Jeg gleder meg til å ha en liten jente her sammen med oss andre som kan feire sin første jul med oss, lukte godt og være deilig baby!

Da vi giftet oss i fjor, fikk vi et gavekort på en restaurant. Det har liksom bare blitt liggende i en skuff før vi plutselig innså at det har en utløpsdato... I morgen skal derfor minstemann sove hos mormor, storebror er hos pappa'n hele helgen. Jeg gleder meg til å få et rolig døgn hjemme med deilig middag ute og tid alene med Maudmannen. Det blir ikke så ofte for tiden og mindre blir det jo etter at lillesnuppa er født.

Livet er altså bra selv om kvalmen er der ganske intenst igjen, bekkenet er vondt og magen stor. God helg til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så koslig!! Og så bra at dere får kommet dere ut bare du og mannen :) Kose dere masse da, det fortjener dere begge to :)

Skrevet

Skjønner at du vi ha ting ferdig før du går ut i permisjon...litt typisk de fleste kvinner tror jeg.

Koking av vann høres tungvint ut..får håpe det raskt blir friskmeldt.

Såååå koselig med de bittesmå babyklærne...og tenk så fin snuppa blir i lille røde julekjolen sin :)

Ha en romantisk og koselig middag...nyt tosomheten :))

Ha en flott helg,håper kvalmen og bekkenet farer snilt med deg!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...