storebror og junibaby=) Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 har bestilt ny seng. Det skulle ta ca 3 uker.Det var 3 uker i går.Kan jeg ringe bohus i dag og høre om den snart er klar?? Og hvor lang tid skal jeg tolerere at de bruker?=Når kan jeg event kreve å få den event få et prisavslag? de kan vel ikke la det gå uker/mnd? Er litt utålmodig ja,vil ha ei god seng,istedetfor den harde vi har
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Skader jo ikke å høre med de når de har planer om å komme med senga
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Håper ikke det er Stompa du venter på. Vi fikk beskjed om at det ville ta 3 uker, men det gikk 3mnd. Fikk da 10% prisavslag.
storebror og junibaby=) Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 nei,det er wonderland kontinental seng. Kostet 22 000 på tilbud. Og til den prisen mener jeg de burde være kjappe hehe....Var jo en bra kunde da
storebror og junibaby=) Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 ringte nå,uke 44 sa han nå.1,5 uke til*sukk*
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Ikke for å ta håpet fra deg, men bohus er mestere i å trekke ut tida! Foreldrene mine kjøpte ny sofa, og hver gang de ringte for å høre hvor den ble av fikk de oppgitt et nytt ukenummer! Forbered deg på det verste og bli heller positivt overrasket dersom de klarer å levere i nogenlunde rimelig tid! (Som den pessimisten jeg er forbereder jeg meg alltid på det verste, også blir jeg heller gledelig overrasket om noe går bedre/raskere enn jeg hadde trodd...)
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 ja det ville jeg gjort. bestilte barnesenger i sommer, og fikk beskjed om at det skulle ta 3 uker.. og at de skulle gi beskjed. etter 3,5 uker ringte jeg og sjekka, og da hadde senga stått der og venta i nesten en uke alt.... uten at de hadde sagt i fra.
storebror og junibaby=) Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2007 jeg er også en pessimist hehe,til sambos store frustrasjon... Men,om de bruker extremt lang tid,kan jeg kreve no avslag i pris eller noe? Synes faktisk jeg har brukt såpass mye penger der,at de bør kunne gi litt service....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå