PAVEEL Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,22535838-5012895,00.html
Helnøtt med spire:) Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jepp sett den før, ser begge veiene jeg.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 *kremt* ? Dama skifter jo om å danse med klokka og mot klokka? Hvis du ser på henne i en lang stund, ser du at hun skifter retning? Eller er det bare meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå