Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 jeg svimer av nesten daglig, litt slitsomt.. noen andre?
kariuss Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 hei! hvor langt er du påvei? Jeg var masse svimmel når jeg var rundt uke 18-23 ca.. men føler det har gått over nå, merker d litt innimellom men på langt nær så ille som det var da. Veldig slitsomt..
Lillemor73 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Følger du med på jern-nivået ? Kan jo være mangel... har det selv og sympt. er ofte svimmelhet..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 jeg har lenge vært plaget med dette før grav. uten at de fant noe feil på meg. så har jeg vært ekstra plaget under gravditeten. er 24+2 idag-- veldig slitsomt ja. må ligge med beina høyt ganske lenge før jeg kommer meg, så blir alltid lillemann veldig aktiv.. skjer nesten bestandig etter en dusj, merkelig nok..
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er også svimmel for tiden. Litt hodepine og.. Men det kommer i byer, og går over...er f.eks. når jeg står opp, og hjelper hvis jeg spiser litt.
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 er gaske svimmel eg og, sliter også med at eg blir dårlig hvis eg står lenge i ro oppreist. var til jordmor i går og ho sa at det er lavt blodtrykk som gjør det. hadde ett blodtrykk på 60/90.ho hadde ingen forklaring. det var bare sånn for noen. vi måtte bare være litt bevisst om det.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Har også dette problemet... svimer ikke av men er veldig svimmel i perioder. Var plaget en periode før grav og, men da var d alltid med en gang jeg sto opp, nå kan d komme litt utpå dagen og selv om d ikke er lenge siden jeg har spist ol...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå