Fabelaktiv Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Kanksje du bør spesifisere innen hvilket fagfelt.. jeg skrev master i geologi, men kanskje du ikke studerer geologi?
Tuttalutta Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg visste at det spørsmålet ville komme :-) Jeg studerer Adm.Org, men kan jo også hente ideer fra andre fagfelt.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Skrev om prosessen rundt løslatelse fra fengsel..Eller den manglende prosessen og de kriminelles udekkede behov....
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skal begynne neste år. Jeg går planlegging og administrasjon, men aaaaner ikke hva jeg skal skrive om enda da! Mannen min skrev om skillsmisse, siden han studerte barnevern:)
RundLurt? Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skrev om motivasjon organisasjon og ledelse
RundLurt? Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 skulle være komma mellom motivasjon og organisasjon og ledelse
Puselure Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skrev om hvordan sykepleier kan fremme håp til pasienter med akutt myelogen leukemi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå