Gå til innhold

Hva skrev dere bacheloroppgave om?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje du bør spesifisere innen hvilket fagfelt.. jeg skrev master i geologi, men kanskje du ikke studerer geologi?

Skrevet

Jeg visste at det spørsmålet ville komme :-)

 

Jeg studerer Adm.Org, men kan jo også hente ideer fra andre fagfelt.

Skrevet

Skrev om prosessen rundt løslatelse fra fengsel..Eller den manglende prosessen og de kriminelles udekkede behov....

 

 

Skrevet

Jeg skal begynne neste år. Jeg går planlegging og administrasjon, men aaaaner ikke hva jeg skal skrive om enda da!

Mannen min skrev om skillsmisse, siden han studerte barnevern:)

Skrevet

Jeg skrev om motivasjon organisasjon og ledelse

Skrevet

skulle være komma mellom motivasjon og organisasjon og ledelse

Skrevet

Jeg skrev om hvordan sykepleier kan fremme håp til pasienter med akutt myelogen leukemi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...