Gå til innhold

Middags tråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står på menyen i dag da jenter? Vi skal kose oss med helstekt kalkun bryst med gratinerte poteter og grønnsaker. nam nam...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her blir det nok noe så kjedelig som suppe på meg. Har trekt en visdomstann i dag, så er ikke så lett å tygge. Samboern må klare seg selv i dag...

Skal tenker på dere alle som skal spise noe godt :-)

Skrevet

Guttungen har spurt så pent, om vi kan ha pizza idag, så det blir det :o)

Skrevet

Fredag er pizzadag!

Hvordan steker du kalkunbrystet slik at det ikke blir tørt? Har prøvd å steke kyllingfilet i ovnen og synes at det ble tørt.

Skrevet

putter det i en sånn steke pose, da blir det saftig og godt! også er det viktig og alltid vente 15 min etter du har tatt det ut av ovnen før du skjærer i det. da får saften satt seg i kjøttet.

Skrevet

I dag står det skikkelig luksus på menyen hos oss. Vi skal spise hver vår hummer på 500gr og litt ferske reker! Dessverre må jeg holde meg borte fra vinen, men skal smutte en liten munnfull!

Skrevet

Pasta bolognese. Og i kveld skal jeg ha fruktsalat med pære, melon, appelsin, banan og druer. Å lit vaniljesaus. Åsså må jeg nok ha pepsi max og pottismed ost og løk.... pica som kun slår til på fredager... heldigvis! :)

Skrevet

hjemmelaget betasuppe..:)mmmm

Skrevet

Her blir det taco-dag!! :-)

Mmm, men hørtes veldig godt ut med helstekt kalkunbryst og gratinerte poteter da! Skal ikke se bort fra at det blir lørdagsmiddagen her i gården! :-)

Skrevet

i dag blir det suppe spagetti med kjøttdeig, eller uncle benz med ris og kylling. veldig enkelt, men godt:) skal til en venninne på venninnekveld, så da skal jeg ikke lage noe stort i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...