Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh!! Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor Halvor om dagen. Jeg sliter med en skadet ankel og skal på sykehuset på tirsdag for operasjonsvurdering, leddbåndet er såpass strukket at nervene klemmes sammen og det er utrolig smertefullt. Klarer ikke å gå noe annet sted enn på asfalt, fordi jeg bare trår over få fort jeg kommer på grusveier. Nå de siste to dagene har jeg såvidt klart å gå til postkassa 300 meter unna huset, på grusvei, og hvis jeg skal gå på asfalt må jeg kjøre ned i sentrum.. Så får jeg grusomme smerter etterpå..

Jeg får så dårlig samvittighet fordi han får vært så lite ute og trilla, han sover i vogna si ute på dagen og får frisk luft. Men både han og ikke minst jeg hadde hatt godt av en lang gåtur pr dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg. Finnes andre med mye større problemer enn at du ikke får trilla deg en tur! Ungen har det fint inne og han. Legg han ute i vogna si da...

Skrevet

Jeg beklager virkelig at jeg luftet ut noe jeg får dårlig samvittighet for.. Skal ikke gjenta seg!

Skrevet

Bare overse teite anonym over her...noen MÅ visst bare være ekle uansett. Så lenge han sover ute i vogna si så får han jo godt med frisk luft - er nok verre for deg. Så lenge han sover når vognen står i ro, så er det jo ikke noen forskjell for han. Vær i ro inne så ikke ankelen din blir verre du:o)

Skrevet

Heldigvis er han ofte så trøtt når han legges i vogna at han sovner så fort han kommer ut.. Værre med meg som egentlig har masse lopper i blodet og seriøst trenger treninga .. hehe. Takk rutletutt

Skrevet

herregud,skjerp deg jævla dritt anonym!!!

kjerring!!

Skrevet

Utrolig at man kan få et slik svar !!

Bare ute etter å provosere, noe så tåpelig.

Gutten din ligger jo ute å sover i vognen og får da masse frisk luft.

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet.

Gå tur kan du gjøre når du blir bra igjen, er vel greit å holde benet i nogenlunde ro slik at det ikke blir verre.

( det skjer jo at jeg ikke går tur hver dag heller, og da ligger hun bare å sover ute, jeg får ikke dårlig samvittighet. )

Lykke til med benet, og håper du blir fort frisk igjen. :-)

Skrevet

Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for dette! Må da vel være verre dersom du går tur og får grusomme smerter av det? Halvor har det bedre med en smertefri og opplagt mamma heller enn en som må hvile foten sin på sofaen resten av dagen. De lange turene kan du spare til gode dager eller til etter operasjonen. :) Lykke til på tirsdag!

Skrevet

Du må ikke ha dårlig samvittighet. Sønnen min kan ikke sove ute i vogna si for naboen driver og snekrer og bråker, og ikke er jeg noe flink til å gå tur heller... Tror heller det er eldre unger som har behov for frisk luft, babyer har det nok greit inne også. Så babyen din har det nok helt topp, og han sover jo ute og får frisk luft også.

God bedring, og ikke tenk på at du skal ha dårlig samvittighet!!

Skrevet

Takk for gode svar ;) Jeg vet at det ikke er så ille for sånne som er så små som han, men jeg føler også for min egen del at en tur hver dag bør være godt liksom ;)

Takk for lykkeønskninger

Skrevet

Det er visst en kvinnesykdom å ha dårlig samvittighet.. :) Syns ikke du skal ha det, gutten din får jo sove utendørs i vogna si. Det er verre med deg som må sitte inne pga av vond fot, håper du blir bra etter operasjonen da. :)

Jeg har ingen grunn for å ikke gå tur hver dag, men jeg orker rett og slett ikke hver dag, og ikke idag i allefall, for det "pissregner" og er surt og kaldt ute.. Jenta mi ser ikke ut for å lide noen nød..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...