Gå til innhold

Mulig vannavgang i uke 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjør de noe med det eller? Venninna mi ringte meg fortvilt i sted. Hun kjente det bare rant ut av henne. Ba henne ringe føden jeg, så hun er på vei inn dit nå. Det kunne ikke være utflod heller så... Åhh gruer meg sånn. De har prøvd helt siden de fikk høre at vi skulle ha Didrik så det har tatt lang tid. Jeg skal være med på ultralyden og fødselen også for pappean fikk helt skrekken etter forrige gang. Ultralyden skal jeg være med på fordi han ikke får fri fra jobb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser fingrene for at det går bra!

Er det vannavgang må hun vel ligge til det er tid for fødsel.Hun Silje i "Jordmødrene"(den serien på NRK) hadde vannavgang i uke 15(?) og måtte holde sengen til fødsel startet.

Skal du inn til venninnen din og være med på føden nå?

Ønsker alt det beste for henne!

Mvh

Skrevet

Nå har jeg veldig lite peiling på sånt, men det kan jo være at hun produserer mer fostervann og at det da går bra så lenge hun ligger i ro - det var vel det hun Silje i Jordmødrene på Nrk gikk igjennom, og det gikk jo heldigvis bra:o) Du må ønske venninnnen din lykke til - krysser fingrene for at det går bra med den lille.

Skrevet

Det er det jeg tenker på. At hun må ligge resten av svangerskapet. Mannen hennes har en jobb som gjør at han nesten ikke er hjemme og de har ei datter på 5 år i tillegg. Nei, huff, håper det ikke var fostervann. Skal ikke være med henne nå nei. Er over en times kjøring fra meg til henne så. Takk for kryssede fingre =)

Skrevet

Så lenge ikke fødselen starter vil det jo gå bra. De prøve ikke å stoppe fødselen om den setter igang før uke 23-24, ei heller hole liv i babyen.

Men hun kan selv KREVE å bli innlagt og få ligge på sykehus for å ruge og prøve å samle mer vann til hun kommet langt nok til at livsforberedende hjelp gies (forutsatt da at fødselen ikke starter)

Desverre finnes jeg nonsjalante leger som vil gi dårige odds og skemselspropaganda. det viktige er at hun vit at det er hennes valg og legene har plikt til å støtte opp om kampen om hun ønsker å kjempe.

Det kan gå bra det er Silje fra (jm) et levende bevis på. Men det kan også ende ille jeg har også fulgt en slik kamp.

Ønsker henne all lykke til videre!!

Skrevet

Er det fostervann får hun vel beskjed om å ligge eller om å ta det veldig med ro i det minste...får håpe det bare et utflod eller noe da. Vet at det var mange på bim som reiste til føden i den tro at vannet var gått, så vare det bare veldig tynn utflod...lov å håpe i hvertfall;o)

Skrevet

Er så bekymret nå jeg.. Hører ikke noe i fra henne heller. Hun lovte hun skulle ringe når hun var ferdig der. Håper det bare ikke har skjedd noe fælt. Svarer ikke på sms heller så. Uff

Skrevet

det tar sikkert litt tid med alle mulige undersøkelser, de skal jo forsikre seg om at babyen har det bra :)

lykke til :)

Skrevet

Da har jeg fått kontakt med henne. De sa at det var mulighet for at det var vannet. Men de hadde ikke gjort noe annet enn å ta ul. Fikk beskjed om å fortsette som vanlig. Sa hun kunne ta det litt med ro frem til over helgen når vi skal på den ordinære ul jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...