Gå til innhold

Har vært på 3D ultralyd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fantastisk!

Var der inne i over en time, og fikk med oss 5 bilder pluss en cd med over 70 bilder.

Gutten var supertrøtt, og gjespet mange ganger. Jeg pleier å være på jobb på denne tiden, og han pleier å sove. Holde han litt våken og dyttet på han så vi fikk noen flotte bilder. Han syntes ikke det var noe stas å bli dyttet på, og lagde missfonøyd mine i ansiktet.

Han lukket opp øynene mange ganger. Var så utrolig flott å se han skikkelig. Og spør du meg er han selvfølgelig helt perfekt og vakker.

Åhh... Nå begynner jeg å glede meg skikkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeiiiiii=) Bestilte time til 3d i går, men tenkte etter på tro om det er noe vits, men nu gleda æ mæ mye mer:) takk=)

Skrevet

Hvor var du, og hvor mye betalte du?

Skrevet

Hvilken uke er du i?

Jeg har bestilt til desember, er da 29+1- der jeg skal sa de at det var best mellom uke 28-32 og at det kostet 900 kroner. Hinnaklinikken i Stavanger.

Skrevet

Jeg gjorde dette i Moss, og betalte kr. 1000,-

Samboeren min har syntes det har vært litt vanskelig å se på vanlig ul, så han smilt i hele dag.

Jeg er i uke 27 og det var visst en grei uke å ta 3D på. Fikk vite at sønnen min veide 920 gram nå.

Veldig glad jeg gjorde det:)

Skrevet

Står på siden (knøttet) at det koster 1250kr. Hørt om en til som betalte 1000kr denne uka. Håper jo det koster 1000kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...