arbeidsuhellet14.juli Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Drakk nemlig ca 1liter vann der på¨onsdag uten å vite noe om vannet. Så på nyhetene samme kveld og følte meg med en gang skikkelig sjuk! Men det var jo bare slik jeg følte det. Er ennå fresh.
Carnivale Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det var da dødsfall i Bergen, da de ble utsatt for bæsje-vannet?
Mamma2OO5 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 jeg drikker det ikke for å si det sånn...! Skjønner at du følte deg sjuk,ville gjort det samme;o) Vi drakk av vannet før vi fikk beskjeden om at det var dårlig, men har ikke blitt sjuke... enda. Det er vel noen uker inkubasjonstid på dette så vi får vel bare vente og se he he
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Tror du må få i deg minst 30 liter vann for å få 10 parasitter, og da kan du bli syk. Vet ikke hvor store konsentrasjoner det var i Bergen for 3 år siden, men disse blei jo ikke oppdaga før folk allerede hadde blitt syke, så de hadde jo inntatt mye vann.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Det som skjer er at enn får diare, magekramper og oppkast. I går hadde de ikke funnet georgia i noe av vannet de hadde testet, men noe som lignet litt på georgia som ikke var så farlig men som kunne gi samme symptomene. Men som de sa på nyhetene at det er farligest for de med dårlig immunforsvar.
Nit@™ Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 http://www.helse-og-velferdsetaten.oslo.kommune.no/article96896-6472.html Her kan du lese om hva/hvor/hvorfor.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2007 Ok takker. Det værste var at jeg fulgte mamma til et sykehus i Oslo og de så jeg tk vann fra krana der og drakk. INGEN sa noe. Hverken de hvitkledde eller de som var pasienter der:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå