Nyttårsgull i den store magen Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Når skal vi begynne å smøre med fødselsforberedende olje? Hvilke er bra? Hvor ofte? Noen som vet det virker? Hvordan tøyer dere mellomkjøttet? Føler kansje den tøyinga blir litt masete med den store magen...
line_n & sara Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 smører/masserer hver kveld, men det er sikkert lurt å ta en runde om morningen etterhvert også, når terminen nærmer seg! jeg har tenkt å begynne neste uke m d! (når det er to uker igjen) har hørt om positive erfaringer her inne, og jm anbefalte meg det, også.. denne tøyinga er jeg ikke så stor tilhenger av..(au!) håper det holder med massasjen!
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg bruker jordnøttolje og smører hver kveld, begynte ca. 2 mnd før termin (men det er ikke nødvendig, kan godt begynne en måned før også). Har også hørt om mange det har funket for, og jordmor anbefalte meg det + at jeg har lest det i bøker. Jeg tøyer litt ut til sidene (ikke så det gjør vondt) og så hjelper samboer meg med å tøye mellomkjøttet litt bakover (mens jeg ligger). Går veldig fint...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har kjøpt hvetekimolje etter anbefaling fra jordmor. Er usikker på hvor mye man skal massere? Synes det er litt vanskelig å komme til nå når man har blitt så stor. Helt uaktuellt å spørre sambo om bistand for min del!
KristineH79 Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jg masserer m kobberkremen Weleda morgen og kveld... Den skal gjøre huden mer elastisk når den masseres inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå