Gå til innhold

lekker jeg?? hjelp?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det 4 dager til termin hos meg. og "utfloden" min ble plutseli litt flytende synes jeg. er det fostervann jeg lekker litt nå å da? den er litt slimete, men mer og mer flytende. har nå måttet ta på et truseinnlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanlig med veldig tynn utflod mot slutten, har selv lurt på om jeg har vært lekk et par ganger (nesten rent nedover låret når jeg har stått opp om morgenen)

men er du i tvil på om det er utflod eller fostervann, ringer du føden og får råd :)

Skrevet

trodde det samme, fikk beskjed om å ha i bind og hvis det fylte seg godt opp i løpet av noen timer så skulle jeg komme inn og ha med bindet.

Men det ble ikke så mye alikevel, så er bare utflod!!

Spesielt om du merker mest etter at du har ligget, da er det nok bare utflod som har samlet seg opp( sa JM til meg)

MEN ring heller en gang for mye, jeg har vært redd for å ringe, men ringte første gangen i går og de var så søte og tok seg tid til å prate med meg uten at jeg følte meg dum!

Skrevet

det va sånn fødselen min begynte. jeg trodde jeg lakk fostevann, så jeg ringte jodmor kom inn til undersøkelse hadde da 3 cm åpning.det va utfloden min som tynnet seg ut så det kan være et tegn på at noe er i gjære.hadde ringt jeg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...